Monday 17 November 2014

KURUS DAN SIHAT IDAMAN SETIAP WANITA NORMAL

 


Sihat dan kurus

Assalamualaikum...

Bersiaran lagi kita..hihihi Tiap-tiap hari nak berkongsi sesuatu yang best. Kalau semalam sesuatu yang mantap, hari ini SUPER MANTAP pulak. Tiada hari yang tidak hebat bila bersama Shaklee..;)

Sebelum ini saya telah share SET SLIM BASIC sesuai untuk mereka yang ingin kurus tetapi mempunyai masalah dari segi bajet. Jangan risau...kesannya tetap ada. Kurus akan tetap kurus...kempis pasti tetap kempis..hihihi

Kali ini saya nak share pulak satu lagi set kurus yang saya namakan sebagai SET SLIM SUPERB. Kenapa superb pulak kan??? Sebab kali ini ada gabungan OMEGA GUARD pulak. Musykil kenapa Omega guard juga ada dalam set kurus? Pasti korang dah lupakan...sila baca di bawah..

Bagaimana boleh kurus dengan omega guard?


Omega Guard tidak mengemulsi lemak tetapi fungsi minyak ikan membantu pembakaran lemak termendap. Bagaimana Omega Guard membantu pembakaran lemak? Omega 3 melancarkan perjalanan darah ke otot ketika bersenam. Maka lebih banyak pembakaran lemak akan berlaku bila sebarang aktiviti dan pergerakan dilakukan oleh tubuh.

Omega 3 Fatty Acid mempengaruhi pelbagai jenis hormon yang dihasilkan oleh badan termasuk leptin yang merupakan hormon yang penting dalam pengawalan selera makan dan metabolisme. Ianya dihasilkan daripada lemak di dalam badan. Leptin akan menghantar signal kepada otak untuk menghadkan rasa lapar. Semakin rendah paras leptin, semakin cepat anda akan berasa lapar.

Omega guard bukan sahaja boleh menyingkir kolesterol malah juga boleh memecahkan lemak yang berlebihan di dalam tubuh badan kita.

OMEGA GUARD juga berfungsi:
  • menghalang penghasilan hormon cortisole yg menggalakkan penyimpanan lemak.
  • Memperbaiki kadar gula dalam darah - beri lebih tenaga utk bersenam.
  • Menambah kadar penghasilan serotonin - kimia otak yang buat kita rasa kenyang - so boleh control makan.
Pengambilan Omega 3 akan membantu tahap insulin berada pada 50% kurang dr kebiasaan. Apabila kadar insulin rendah pembakaran lemak akan berlaku. Insulin rendah juga bantu kawal gula. Maka gula/karbohidrat tidak menjadi lemak.
 

  • bertindak sebagai pemecah dan pembakar lemak serta kolestrol dalam badan
  • menghalang akumulasi lemak dan kolestrol tak baik
  • juga sebagai pelarut bagi lemak, kolestrol dan triglycerides
  • membuang lemak dalam badan
  • membantu menyingkirkan toksin 
  • menggalakkan tindakan pembuangan yg lembut
  • detox terbaik utk toksin dan toksid dalam badan
 
Haa...nampak tak bagaimana kalau Lecithin dan Omega digabungkan? Pasti MELETOPP kan!!! Kemudian kerja-kerja detox dilaksanakan oleh Herblax pula. Giler SUPERB result...  

So...sesiapa yang nakkan hasil yang cepat dan pantas; cubalah set ini. Pasti tiada istilah menyesal. Korang sure akan berpuas hati sebab yang saya share ini bukanlah omongan kosong. Segalanya telah terbukti...


Kalau berminat boleh hubungi saya. Konsultasi eksklusif hanya diberikan buat customer saya shj. Jangan tunggu lama-lama....Harga??? Kompom mampu milik..


I'm Your SHAKLEE Independant Distributor 

AZLIN BINTI JAAFAR 
ID No. 947971 
SMS/WhatsApp/Telegram : 012-3769117 
Fanpage : www.facebook.com/superbnutrition 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

1 comment:

  1. Omega bukan setakat tuk kurus je kan...Byk manfaat lagi...

    bondaseri.blogspot.com

    ReplyDelete