Sunday 19 October 2014

DAFTAR AHLI SECARA PERCUMA


Nak Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma?


Harini saya ingin kongsikan tentang keahlian Shaklee secara PERCUMA! Memang betul percuma tau, prosesnya sangat mudah dan anda akan terus mendapat no keahlian serta merta dan dapat access ke website Shaklee2u dengan serta merta! Tidak perlu menunggu lama seperti dahulu:)
Assalamualaikum wbt. 






Ada caranya untuk daftar ahli Shaklee secara  free membership ni dan ianya amat mudah!Anda hanya perlu kumpul order bersama kawan2 satu ofis, atau jika anda sendiri yang makan Shaklee, anda boleh campur order anda dan kwn2 atau sedara mara dan buat belian sekaligus. Semua orang akan layak mendapat harga ahli dan anda akan mendapat free membership! Mudah bukan?


3 Syarat untuk jadi ahli Shaklee secara free membership:)

  1. Anda boleh membuat belian dalam satu resit berjumlah RM650 ke atas atau bersamaan 200uv. boleh kumpulkan order dari kwn2 juga dan saya akan berikan senarai produk untuk anda pilih dan tiada had produk, boleh pilih apa sahaja janji cukup 200uv. Bila senarai barangan sudah dipilih saya akan kirakan samada cukup melayakkan diri untuk dapat keahlian Shaklee percuma
  2. Cara kedua pula adalah anda boleh membuat belian 2 botol vivix kerana pembelian 2 botol vivix dapat melayakkan anda untuk mendapat keahlian Shaklee percuma
  3. Lagi satu cara adalah dengan pembelian collagen shaklee anda akan mendapat keahlian Shaklee percuma juga. Dapat free membership memang seronok:)

Selepas daftar Shaklee apa yang anda perlu lakukan?



Setelah daftar ahli Shaklee anda akan diberikan satu kit member berupa satu beg. Ianya akan sampai ke pintu rumah anda menggunakan kurier. Di dalam membership kit terdapat info-info product, manual biz, panduan memulakan busines Shaklee, receipt book, buku produk dan sebagainya.
Selepas itu pastikan anda tahu cara membuat order sendiri melalui laman web shaklee iaitu shaklee2u.com.my kerana ia akan memudahkan untuk anda membuat order nanti. Boleh order sendiri melalui online atau jika anda mempunyai masalah  boleh beritahu upline anda apa harus dibuat.

Jika saya ingin berbisnes?

Mudah sahaja, beritahu upline anda bahawa anda ingin serius biznes Shaklee. Kalau daftar ahli Shaklee di bawah empayar kami, anda akan diberi bimbingan khas dan dijaga from zero to hero, tetapi hanya khas untuk ahli yang mendaftar di bawah empayar kami sahaja. Gerenti tidak menyesal melainkan anda mahu tetapi tidak mahu ditunjuk ajar. Yang lain-lain gerenti beres!


Apa anda akan dapat jika serius bersama Shaklee?

  • Anda layak dapat 3C iaitu Cash, Car and Convention 
  • Cash ini diberi dalam bentuk bonus jualan, untung runcit, dan bonus kepimpinan Alhamdullilah sgt berbaloi. 
  • Car bonus --> bukan sebijik kereta yang Shaklee berikan tetapi Shaklee akan berikan bonus berbentuk cash yang akan di bank in kepada anda setiap bulan bersama2 ngan bonus means anda boleh beli apa2 model kereta yang anda minat atau kalau tak mahu beli kereta boleh gunakan bonus kereta td untuk tujuan lain:) 
  • Kemudian anda akan diberi keistimewaan convention iaitu FREE national or international trip bertaraf VVIP.  bukan trip main2 kerana anda akan dilayan bak permaisuri bila layak free trip Shaklee ni.  
Dah decide jadi ahli Shaklee secara percuma?




Dapatkan info lanjut mengenai  KEISTIMEWAAN JADI AHLI SHAKLEE

=========================
Ingin dapatkan supplement Shaklee??

Dapatkan dari Ejen Shaklee Seri Kembangan/Serdang/Balakong/Jalan Raja Chulan hari ini.

Hubungi segera :     SID Azlin Jaafar (947971)
                                Whatsapp/Telegram/We Chat: 012-3769117
                                FB : Azlin Jaafar
                                Page : Superb Nutrition

====================

Dapatkan penjimatan hebat product Shaklee sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli shaklee!


******these statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intend to diagnose, treat, cure or prevent any disease****** ~>Hubungi saya dengan SMS/Whatsapp ke no 0123769117 atau ~~>Email ke lindegreat@hotmail.com untuk maklumat lanjut.

0 comments:

Post a Comment