Saturday 18 October 2014

KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE YANG ANDA PERLU TAHU

KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE YANG ANDA TAK TAHU


Assalamualaikum...

Hari ni yuk kita baca sikit kelebihan jadi ahli Shaklee.
Kelebihan yang sy nak share harini lebih kepada biznes! 
Kalau anda tak suke bizness, boleh abaikan tp lagi afdal kalau dibaca..Hehe..

Biznes Shaklee kini telah menjadi  satu fenomena dan berani saya katakan MLM syariah-compliant yang telah melahirkan ratusan (mungkin ribuan) jutawan2  di Malaysia ini..permulaannya sangat mudah dengan hanya jadi ahli shaklee!





8 Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee


1- Mesra Family!

Dikatakan mesra family kerana bizness ini boleh dilakukan bersama anak2 di rumah. Kumpulan bizness kami mengutamakan online sales anda hanya perlu ada capaian internet dan anda boleh buat marketing dari rumah bersama2 anak2. Selain online coaching yg aktif kami turut ada offline coaching yang kids friendly dan biasanya dilakukan secara pot luck!
Ini adalah biznes yang sangat santai di samping beramah mesra!

2- Risiko hampir kosong

Dalam Shaklee kami tidak menggalakan distributor memyimpan lambakan stock ribuan ringgit.. TIDAK sama sekali! Dengan jadi ahli Shaklee anda hanya perlu sharings, buat marketing yang akan kami ajar dan jika ada customer ingin order, anda hanya perlu login website Shaklee2u dan buat order dan pembayaran melalui online. Sgt simple! 

3- Peluang jadi WAHM (Working At Home Mom)

Tahukah anda ada ramai wanita2 yang jadi ahli Shaklee berhenti kerja dan menjadi WAHM..tanggungjawab serta masa utk membesarkan anak menyebabkan ramai wanita berkerjaya yg jadi ahli Shaklee berhenti kerja hakiki dan bersungguh2 buat Shaklee. Push factor yang kuat adalah anak! Alhamdullilah sangat ramai yang berjaya;) Jutawan2 Shaklee mmg sgt low profile walaupun income 6 angka setiap bulan, kami mengamalkan konsep sederhana dan banyakkan memberi..;) sbb tu kalau perasan tiada pun jutawan Shaklee yang duk posing ngan kete BMW, rumah besar, cash kat FB..biarlah rahsia gitu!

4- Modal yang sangat rendah

Hanya RM75 sahaja! No renewable fee , no annual fee, no expiry date, dengan bahasa mudahnya once kita dah join keahlian Shaklee tu akan valid as long as kita ada buat belian dalam masa setahun. Jangan sayangkan RM75 kerana bila2 masa sahaja Rm75 tu akan digantikan dengan nilai yang lebih besar. Belum cuba belum tahu!

5- Tak perlu keluar rumah

Sempoi kan? Sambil menguruskan rumahtangga dan anak2 anda boleh jana income ribuan ringgit sebulan di rumah. Soalannya? Kenapa x perlu kuar rumah? Kerana urusan packing dan postage semuanya diuruskan oleh Shaklee HQ. Anda hanya perlu buat marketing, sharings kebaikan product jika ada order anda hanya perlu login ke dalam sistem Shaklee2u, isikan details customer, dan HQ akan terus pack and post kan bagi pihak anda. Dalam 2-3 hari customer akan dpt barang;) mudah kan? 
Selain itu, urusan coaching dan bimbingan kami diadakan setiap minggu dan kebanyakkannya diadakan secara online! So hanya perlu ada internet connection dan ada di depan pc or bersama handphone.

6-Mentor yang Hebat!

Ramai distributor Shaklee buat KESILAPAN BESAR kerana memilih mentor yang salah! Dalam biznes Shaklee ni, mentor sangat2 penting dan Alhamdullilah dalam group kami, ada master2 hebat yang sentiasa aktif mengadakan coaching online dan offline hampir setiap hari. Memang sgt rugi kerana ilmu2 ni disampaikan secara FREE of charge. Ilmu2 ini meliputi pelbagai aspek termasuklah dari segi marketing, info product, benefits of products motivational talk, success story dll!



7-No traffic Jam, Free kos transportation

Boleh refer point no 5, bila tak kuar rumah--> automatik lah tiada traffic jam tiada kos transport!

8-Product terbukti Selamat dan  Berkesan

Product Shaklee mmg dah jadi fenomena. Di mana2 shj org cakap pasal Shaklee org nak beli Shaklee kerana product yang bagus dan telah terbukti keberkesanannya! 






Jika anda masih terpikirkan biznes part time yang mudah, hassle free dan menguntungkan insyaAllah tiada yang mustahil dengan Shaklee. Dengan hanya Rm75 anda mampu mengubah taraf hidup anda sekarang insyaAllah.

=========

Jom mendaftar dengan SID kepercayaan anda:

[#] (LIN SID:947971)
[#] Call/SMS/WhatsApp/Wechat/Telegram : 0123769117
[#] FB: Azlin Jaafar
[#] FB Page: Superb Nutrition
===========================

Dapatkan penjimatan hebat product Shaklee sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli shaklee!





******these statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intend to diagnose, treat, cure or prevent any disease****** ~>Hubungi saya dengan SMS/Whatsapp ke no 0123769117 atau ~~>Email ke lindegreat@hotmail.com untuk maklumat lanjut.

0 comments:

Post a Comment