Thursday 13 November 2014

PERUT KINI LEGA BILA MASALAH SEMBELIT SUDAH TIADA


Assalamualaikum. 


Hari ini saya akan kongsikan tentang Herb-Lax Shaklee. Produk unggul untuk kuruskan badan, atasi masalah sembelit dan membersihkan usus. 
Jom kenali Herb-Lax Shaklee

APA ITU HERB-LAX?
Herba semulajadi yang bertindak membersihkan perut dan usus, melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Mengandungi 9 jenis herba yang secara tradisionalnya mampu meningkatkan kesihatan sistem penghadaman. Ia juga mampu     menyah-toksin dari badan.

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. Ia tergolong dalam kategori julap yang lembut dan sesuai untuk digunakan bagi menyingkirkan toksin dari usus. Ia juga membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan peristalsis

Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lebih lancar.

KANDUNGAN HERBLAX DAN KEGUNAANNYA

 


KEGUNAAN DAN KEBAIKKAN HERBLAX

  • merawat masalah sembelit dan melawaskan perut
  • merangsang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan dan pembersihan najis secara lembut daripada terus tersimpan lama di dalam perut yang boleh menyebabkan toksin.
  • mengempiskan perut
  • mengurangkan ketegangan perut

CARA MAKAN HERB-LAX

Ramai yang bertanyakan bagaimana cara mengambil Herb-Lax ini. 
Ia sesuai untuk anak-kanak 12 tahun ke atas dan dewasa.
  • Untuk kesihatan berpanjangan - makan 2 kali seminggu (4 biji setiap kali sebelum tidur)
  • Untuk membersihkan usus/ masalah sembelit, detox dan mengawal berat badan - makan setiap malam. 2-4 biji sebelum tidur



I'm Your SHAKLEE Independant Distributor 

AZLIN BINTI JAAFAR 
ID No. 947971 
SMS/WhatsApp/Telegram : 012-3769117 
Fanpage : www.facebook.com/superbnutrition 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

2 comments:

  1. saya mmg jatuh cinta habis dgn herblax.. kalau makan malam pun, pagi esoknya terus licin usus sebab penangan herblax ni..
    SELENIUM BOLEH MEMBANTU MENGELAKKAN LELAKI MANDUL

    ReplyDelete
  2. Tak terkata bila perut terasa lega hasil penangan herblax ni. Yang best, perut tak memulas pun. Tak perlu berkejar ke toilet atau risau nak ke mana-mana. Kompom takde cery-bery...hihihi

    ReplyDelete