Friday 31 October 2014

CARA MENDAPATKAN KULIT CANTIK

Assalamualaikum...


Kalau dah baca artikel saya mengenai TIPS UNTUK KULIT SIHAT, sekarang kena baca pula 
CARA MENDAPATKAN KULIT CANTIK dengan supplement Shaklee. 
Almaklumlah, nak telan tomato, carrot, sayur hijau, kekacang, ikan hari-hari....bimbang muak pulak. Tu, tak termasuk lagi dengan cara memasak yang salah hingga menghilangkan kandungan nutrien dalam satu-satu makanan tu. Dan lagi kerosakan yang disebabkan oleh chemical dari racun serangga yang disembur kepada sayuran dan buah-buahan.

Jom tengok set basic untuk kecantikan kulit yang disyorkan..



                        






Bagaimana ia membantu mencantikkan kulit



B Complex


B-complex – Mengandungi 8 kumpulan vitamin B yang melengkapi antara satu sama lain. Ianya membantu untuk mengekalkan tona kulit yang sihat. B-complex sangat berguna untuk mengawal stress dan membuatkan kita jadi gembira serta tenang. Stress adalah punca kepada masalah serius kulit berjerawat.




Vitamin C



Vitamin C – antikoksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain. Ianya juga bertindak melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi punca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan.Vitamin C juga bertindak melindung dan membaiki kulit. Selain itu, Vitamin C adalah bahan utama dalam sintesis kolagen.



Vitamin E


Vitamin E – Merupakan antioksidan yang tidak dapat dihasilkan oleh badan. Bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. Kajian menunjukkan pengambilan vitamin E untuk jangka panjang akan dapat mengurangkan sunburn akibat dedahan kepada sinaran UV. Vitamin E akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya.


Ini cuma yang basic... ada lagi kalau anda ada bajet lebih. 
Next time kita cerita lagi ye.

BERMINAT???

Kalau anda berminat ingin mengetahui info lanjut boleh message no saya. InshaAllah saya akan bantu anda....

============================nak COD??

Dapatkan dari Ejen Shaklee Seri Kembangan/Serdang/Balakong/Jalan Raja Chulan hari ini.

Hubungi segera :     SID Azlin Jaafar (947971)                                                                            Whatsapp/Telegram/We Chat: 012-3769117                                                                                FB : Azlin Jaafar                                                                                                                         Page : Superb Nutrition

====================Dapatkan penjimatan hebat product Shaklee sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli shaklee! 




******these statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intend to diagnose, treat, cure or prevent any disease****** ~>Hubungi saya dengan SMS/Whatsapp ke no 0123769117 atau ~~>Email ke lindegreat@hotmail.com untuk maklumat lanjut.



1 comment: