Thursday 30 October 2014

ATASI GOUT TANPA UBAT!!



ASSALAMUALAIKUM...




Dah baca cerita pasal GOUT kan??? Dah baca pasal ubat-ubatan yang diberi oleh doktor kan???Dah baca kesan jangka panjang akibat dari pengambilan ubat-ubatan itu kan???


MASIH TIDAK TAKUT???

Janganlah bila dah terhantuk, baru nak terngadah. Kita ni harus juga beringat-ingat. Nak makan pun biarlah berpada-pada. Nanti bila dah sakit, langsung dah tak boleh jamah lagi makanan kegemaran tu. Kan dah menjadi suatu kerugian...

Dan lagi pulak, kalau dah terjebak ngan GOUT ni, makan pain-killer, ada effect kat BUAH PINGGANG lak kemudian hari....hohoho...TAKUTTTT!!!!

Sebagai langkah berjaga-jaga, jom kita layan supplement Shaklee ni. Harga mampu milik Dik Non. IN SHA ALLAH, bila istiqamah dalam consume supplement ni, sakit GOUT dah takde lagi. Dah boleh "say babai GOUT" dah...;)


Suppliment yang dicadangkan

Advanced Joint Health Tablet

  • Advance Joint Health - 100% bebas kondrotin. Menyokong keselesaan sendi. menbantu mengekalkan tulang rawan. Kandungan ekstrak jagung merupakan sumber kepada glukosamina (bahan binaan utama bagi membina tulang rawn dan melincirkan sendi).  Ia juga ditemui di dalam tendon dan ligamen.Memelihara tisu pengambung dimana kandungan zink, tembaga, mangan dan vitamin C boleh memelihara tisu penyambung supaya sentiasa sihat. Kandungan ini jugalah yang membekalkan nutrien bagi menyokong kolagen dan tisu peyambung lain yang memberi kekuatan kepada struktur sendi.
OmegaGuardâ„¢






OmegaGuard – Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan pada sendi pesakit dan juga membantu penjagaan kesihatan sendi.
Alfalfa Complex











Alfalfa – untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfalfa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak. Vitamin dalam alfalfa mampu membantu menyingkitkan asid uric yang berlebihan di dalam darah melalui air kencing. Alfalfa juga mempunyai anti keradangan di mana membantu mengurangkan keradangan dalam sendi yang biasa di alami oleh pesakit gout.





************************************************

Kalau anda berminat ingin mengetahui info lanjut boleh message no saya. InshaAllah saya akan bantu anda....


============================
nak COD??

Dapatkan dari 
Ejen Shaklee Seri Kembangan/Serdang/Balakong/Jalan Raja Chulan hari ini.


Hubungi segera :     
SID Azlin Jaafar (947971)                                                                            
Whatsapp/Telegram/We Chat: 012-3769117                                                                                
FB : Azlin Jaafar                                                                                                                         
Page : Superb Nutrition


====================Dapatkan penjimatan hebat product Shaklee sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli shaklee! 



******these statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intend to diagnose, treat, cure or prevent any disease****** ~>Hubungi saya dengan SMS/Whatsapp ke no 0123769117 atau ~~>Email ke lindegreat@hotmail.com untuk maklumat lanjut.

2 comments:

  1. info yang sangat bagus mengenai gout, bertindak sekarang demi insan tersayang.
    atasi masalah rokok? http://cahayaummurizqi.blogspot.com/2014/09/penawar-berhenti-merokok-d

    ReplyDelete