Friday 26 April 2013

Tips


Tips Kurus Bersama Shaklee!


Tips Kurus Bersama Shaklee:

Ramai yang mahu cantik kan? Ramai juga mahu kurus. Tapi ingat kurus secara sihat ye. Bukan kurus yang macam berpenyakit pula tengoknya. Jangan ada pula yang jadi pucat lesu hanya disebabkan ingin kurus.


set kurus shaklee


Pemakanan juga memainkan peranan yang besar dalam memastikan seseorang mendapat bentuk badan idaman. Kalau hari-hari belasah makanan segera, fast food maka lupakanlah sahaja. Kena berkorban sedikit untuk kurus. Bukan sahaja untuk cantik tapi yang lebih penting adalah kesihatan kita yang tidak ternilai.

Hari ini saya ingin berkongsi testimoni terbaru dari seorang yang mengamalkan set kurus menggunakan produk dari Shaklee!. Beliau hanya mengamalkan set 3 serangkai ini sahaja iaitu HerblaxLecitin dan AlfalfaMemang sudah diakui dan ramai sangat sudah merasakan keberkesanan set ini. Tidak percaya mari kita tengok testimoni wanita bertuah ini.


set kurus shaklee herblax+alfalfa+lecitin

Hanya dengan pengambilan Herblax, Lecitin dan Alfalfa sahaja disertai dengan diet yang minima, jaga pemakanan maka inilah hasilnyaa. Bukan senang tapi tidak susah pun. Apa fungsinya cadangan set kurus ini sampai ia begitu berkesan? Secara ringkasnya kita lihat fungsi mereka-mereka ini:

Herb-Lax- adalah sebagai detox dan mencuci usus. Mana-mana saki baki bahan yang tidak diingini pada usus akan dibersihkan dan barulah penyerapan vitamin-vitamin lain dalam badan akan berkesan. Kalau tidak, makan sebanyak mana produk kecantikan pun kulit masih tidak bersih sebab adanya toksin dalam badan. Kena nyah kan dulu toksin ini.


herblax untuk detox


Lecithin: memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. Ini yang bestnya, bila makan je, mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecitin ini. Macam penyerap lemak gitu. Terutama tang perut yang menyimpan lemak tu, nampak terserlah buncit, sangat sesuai ambil lecitin ini.


testimoni lecitin shaklee


Alfafa: Digelar raja segala tumbuhan. Khasiatnya yang membantu melawaskan pembuangan kerana adanya fiber di dalamnya. Ibaratkan pembantu kepada lecitin, ia membantu lecitin dengan membawa keluar lemak-lemak dan kolesterol dari badan. Pembantu yang baik! Ia juga adalah pakar detox kerana berupaya menyahkan bahan-bahan bertoksik dalam badan.


khasiat alfalfa shaklee

Credit to: Mummy Wan

0 comments:

Post a Comment